خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در نشست با اعضای خانه کارگر :

شلاق واردات کالای خارجی به گردونه کار وارد شده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۴۲۵

متاسفانه می‌بینیم که در خیابان‌های ایران تبلیغات محصولات خارجی زبانزد خاص و عام است و شلاق واردات کالای خارجی به گردونه کار وارد شده و متاسفانه بسیاری از کارخانجات زیر ظرفیت اسمی کار میکنند.

به گزارش ایلنا،  دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در نشست  با اعضای خانه کارگر اظهار داشت:‌ علی‌رغم تاکیدات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، اما کارگران ایران هنوز طعم شیرین عدالت را نچشیدند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی که در کشور به قدرت رسیده با نام فقرا،عدالت و شعارهای زیبا پای کار آمد، بیان داشت: اما متاسفانه وقتی به مسند قدرت رسیدند توجه آنچنانی که در شان جامعه کارگری بود، نداشتند.

 این مسئول افزود:‌متاسفانه می‌بینیم که در خیابان‌های ایران تبلیغات محصولات خارجی زبانزد خاص و عام است و شلاق واردات کالای خارجی به گردونه کار وارد شده و متاسفانه بسیاری از کارخانجات زیر ظرفیت اسمی کار میکنند.

 وی با اشاره به اینکه با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌داریم، متذکر شد:‌ قراردادهای موقت کار، جامعه کارگری را فراگرفته است.

دریابیگی با یادآوری تعطیل شدن کارخانه‌ها و اخراج نیروی کار، اظهار داشت:‌90 درصد طلاق‌ها به دلیل اخراج نیروی کار در سطوح مختلف جامعه است و اگر حرف بزنم باید اشک بریزید.

وی با اشاره به بالا بودن سود بانکی، سیاست‌های غلط بانکی و کارگران اخراجی، گفت:‌از هر طرف به جامعه کارگری فشار وارد می شود که اگر اعتقاد و التزام به ولایت فقیه ، خون شهدا و اسلامیت نبود، معلوم نبود که چه پیش می‌آمد.

 دریابیگی خاطرنشان کرد: مسئولی که نمی‌تواند حقوق کارگر را بگیرد در هر سطحی که قرار دارد استعفا بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز