خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران:

مدیریت گردشگری در مازندران به برنامه ریزی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۲۶

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران،گفت: مدیریت گردشگری در مازندران به برنامه ریزی نیاز دارد و اینکه نقاط ضعف و قوت بررسی و آسیب شناسی شود.

به گزارش ایلنا،محمود نوربخش با حضوردر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به شعار رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  اظهار داشت: این شعار مسئولیت ما را بیشتر می کند و باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی مازندران از سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات تشکیل شده است گفت:سهم مازندران در بخش کشاورزی 21 درصد،صنعت 29 درصد و ۵۱.۷ درصد سهم مازندران از تولید ناخا لص ملی دربخش خدمات است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندارن گفت: اگر قرار است به سمت توسعه حرکت کنیم باید در سبد کالا، همه هزنیه ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه  کاهش هزینه های گردشگری به معنای برخورداری از رشد و توسعه خواهد بود ادامه داد: همه باید  به سمت فراهم کردن زیر ساخت ها حرکت کنیم .

نوربخش از گردشگری به عنوان یک فرصت مناسب برای ایجاد اشتغال اشاره کرد وگفت: باید از این ظرفیت در جهت ارتقای اقتصاد پایدار بهره گیری کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با اشاره به افزایش روزافزون گردشگران نوروزی افزود: آمار و اطلاعات کمک می کند تا بتوانیم تحلیل و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم و همچنین باید نقاط ضعف و قوت بررسی و آسیب شناسی شود.

نوربخش عزم ملی را لازمه تحقق گردشگری پایداربرشمرد و گفت:  باید از بحث آی تی و آی سی تی برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز