خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران:

افزایش 5 درصدی مسافران نوروزی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۱۵

مدیر کل سازمان فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران،گفت: تعداد گردشگران و مسافران نوروزی نسبت سال گذشته 5 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا،دلاور بزرگ نیا با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به عملکرد کمیته 12 گانه ستاد سفر در استان اشاره کرد و اظهار داشت:تعداد گردشگران و مسافران نوروزی نسبت سال گذشته رشد 5 درصدی داشته است.

وی افزود: بروشورها و بسته های فرهنگی در قالب معرفی جاذبه های طبیعی و اماکن تاریخی استان در مبادی های ورودی استان به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می شود.

مدیر کل سازمان فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: ظرفیت اقامت مسافران با همکاری شهرداری، آموزش و پرورش ، دانشگاهها فراهم شده است.

وی به وجود تابلو به دست ها سیار اسکان مسافران اشاره کرد و گفت: حضور تابلو به دست ها به رغم آسیب های اجتماعی همچنان وجود دارد اما نسبت به سال گذشته کم رنگ شده است.

بزرگ نیا با تاکید بر ساماندهی تابلو به دست ها ی سیار اسکان مسافران در استان ، ادامه داد: 80 هزار خانه در استان شناسایی شد که بنا داریم پس از پایان تعطیلات نوروزی ساماندهی کنیم.

وی با اعلام اینکه، 200 هزار ویلای شخصی در استان وجود دارد که در آمار سازمان گردشگری قرار ندارد، افزود:ساماندهی و ثبت این ویلا ها با استقرار هلدینگ با همکاری وزارت ارتباطات در استان پیش بینی شده است.  

بزرگ نیا به افزایش اجرای برنامه فرهنگی نوروزی در استان اشاره کرد و گفت:بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها نیز نسبت به گذشته افزایش داشته است.

وی  با اشاره به افزایش برپایی نمایشگاه های نوروزی در مازندران افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسب برای ارائه تولیدات و فروش صنایع دستی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز