خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه آهن شمال کشور:

روزانه 5 هزار مسافر از طریق راه آهن شمال جابجا می شوند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۴۱

مدیرکل راه آهن شمال کشور ، گفت: روزانه 5 هزار مسافر از طریق راه ریلی راه آهن شمال جابه جا می شوند.

یوسف گران پاشا با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری، با بیان اینکه در حال حاضر تردد قطار ساری به تهران روزانه و ساری به مشهد هفته ای سه روز انجام می گیرد از استقرار 22 ایستگاه  با 14 رامپ قطار در سطح استان خبر داد.

مدیر کل راه آهن شمال با بیان اینکه روزانه بطور متوسط سه هزار و 500 تا چهار هزار و 500  مسافر از طریق راه ریلی از مازندران جابجا می شوند، گفت: در ایام نوروز میزان جابجایی روزانه مسافر از مازندران به 5 هزار نفر رسیده است.

وی ، افزود: با تمهیدات  اتخاذ شده از سوی راه اهن شمال ایستگاه های قطار آماده و به صورت کشیک برای خدمات بهینه به مسافران نوروزی فعال است، گفت:  تمامی سرویس های موجود در قطار های مسافربری به سیستم گرمایش و سرمایشی مجهز شده است.

گران پاشا بابیان اینکه قطارهای حمل و نقل مسافر و باربری راه آه شمال تجهیز و نوسازی شده است از استقرار قطار نجات و ماشین آلات سنگین ریلی و جاده ای در پل سفید خبر داد.

وی با بیان اینکه بلیط قطار در راه آهن شمال از 25 فروردین پیش فروش شده است، عنوان کرد: 3قطار گرگان به پل سفید و برعکس و قطار ساری به تهران و برعکس همه روزه از ساری گذر می کند.

مدیر کل راه آهن شما کشور با بیان اینکه قطار گرگان به پل سفید  هر قطاربه میزان 370  مسافر جابجا می کند، گفت: 250نفر از نیروها درآماده باش هستند و  نیروهای امدادی  راه آهن نیز در مسیر تردد قطار هستند که تلاش می کنند بروز مشکل اذوقه به انان ارسال شود.

گران پاشا ادامه داد:  قطارهای محلی نیز بصورت روزانه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند ضمن اینکه  هیچگونه افزایش قیمت در نرخ بلیط  نداشتیم .

وی ادامه داد: در حال حاضر مسافران می توانند از طریق حضوری و اینترنتی به آژانس ها برای تهیه بلیط اقدام کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز