خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری مازندران :

بیش از 471 هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۳۹

معاون گردشگری مازندران گفت: بیش از 471 هزار نفر ازمسافران گردشگران نوروزی در روستاهای مازندران شب اقامت داشتند.

مهران حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: در مجموع مسافران نوروزی از 25 اسفند 95 تا دوم فروردین امسال 2میلیون و 941 هزار و 674 نفر شب در مازندران اقامت کردند .

وی از بازدید 4 هزار و 138 گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی فرهنگی و موزه های استان مازندران خبر داد و گفت: 243 هزار و 100 گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی و دیدنی روستاهای مازندران بازدید کردند .

معاون گردشگری مازندران تعداد گردشگران در روستاهای مازندران را 471 هزار و 100 نفر شب اقامت اعلام کرد و افزود: این میزان اقامت از ابتدای طرح نوروزی تاکنون نشان از ظرفیت بالای روستاهای مازندران در طبیعت گردی است، ظرفیت هایی که باید با اجرای طرح های مناسب ، شکوفا شود.

وی ، ادامه داد: مازندران بیش از سه هزار روستای ییلاقی و جلگه ای دارد که این مناطق جاذبه های خاصی برای طبیعت گری دارند.

حسنی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه بوم‌گردی روستایی در استان یادآور شد: روستاهای استان جاذبه های فراوانی دارند و می تواند به عنوان اقامتگاههای گردشگران مورد توجه قرار گیرد.

مازندران بیش از 2 هزار اماکن تاریخی و باستانی ، 11 موزه و سه سایت موزه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز