خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

آمادگی 100 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۰۹

فرماندار شهرستان بهشهر، گفت: بیش از 100کلاس در مدارس شهرستان برای اسکان مسافران آمادگی کامل دارند.

سیدخالق سجادی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران ، با خدمات این شهرستان به مسافران نوروزی ا شاره کرد و اظهار داشت: شهرستان بهشهر با دارا بودن جاذبه های طبیعی و خدادای فروان میزبان مسافران نوروزی است.

وی افزود: شهرستان بهشهر با جاذبه های گردشگری فراوان مانند صفی آباد،کاخ چشمه عمارت،عباس آباد و پارک ملت آماده میزبانی از مسافران و گردشگران است.

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: هر کدام از این آثار تاریخی به تنهایی ظرفیت بالایی دارد و به عنوان یک مجموعه و یک گنجینه عظیمم گردشگری مطرح هستند.

وی افزود: میانکاله به عنوان منطقه  گردشگری با داشتن پرنده های زیبا و مهاجر آماده میزبانی از مسافران است.

سجادی با اشاره به اهمیت بوم گردی در منطقه بهشهر ، کفت: در زمینه بوم گردی روستای پرکلا به عنوان روستای نمونه گردشگری انتخاب شد که مسافران با سفر به این روستا با فرهنگ بومی و محلی  منطقه آشنا می شوند.

فرماندار بهشهر به تشکیل 12کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر از اسفند ماه در این شهرستان خبر داد و افزود: بیش از 100کلاس در مدارس شهرستان برای اسکان مسافران آمادگی کامل دارند.

سجادی گفت: شهرستان بهشهر با جاذبه های گردشگری فراوان مانند صفی آباد،کاخ چشمه عمارت،عباس آباد و پارک ملت آماده میزبانی از مسافران و گردشگران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز