خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران:

نیروی انتظامی آماده برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۸۰

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی آماده برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز است و خدمات مناسبی را به مسافران نوروزی ارائه می کند.

علیرضا باقری در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: نیروی انتظامی قبل از آغاز سال نو در راستای سیاست کلان نیروی انتظامی در زمینه امنیتی ،انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و مردم خدمات ارائه می کند.

وی به استقرار قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در مرکز استان اشاره کرد و افزود: قرارگاه های دیگر نظیر این قرارگاه در 22 شهرستان استان در جهت برقراری نظم و امنیت در استان مازندران راه اندازی شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران ،گفت: هیات های بازرسی فرماندهی انتظامی استان در شهرستان ها عملکرد پلیس را جهت ارائه خدمات به مردم رصد و پایش و تجزیه و تحلیل می کنند.

وی افزود: اقدامات شاخص در حوزه معاونت اجتماعی راه اندازی ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس است که با هدف ارائه خدمات فرهنگی و ارائه مشاوره و مددکاری و ارتقاء مهارت زندگی و آشنایی بیشتر با حقوق شهروندی می باشد.

باقری گفت:  همچنین از ظرفیت حوزه علمیه و طلاب در ایستگاهای فرهنگی برای  مشاوره های دینی استفاده می شود.

وی به مردم توصیه کرد چنانچه قصد مسافرت دارند ضریب حفاظتی منزل را افرایش دهند و مسافران نیز باید حین رانندگی حواسشان به جلو باشد و از هرآنچه که تمرکز آنان را  به هم می زند، دوری  کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز