خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

پایش بازار محمود آبادشب عید از 20 اسفند تا 15 فروردین

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۹۰

فرماندار شهرستان گفت: بیش از 3 میلیون گردشگر از شهرستان محمودآباد در نوروز 95 بازدید داشته و این میزان در نوروز 96 چشمگیرتر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ،یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان که در سالن اجتماعات ساختمان فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار: ویژگی های خاص گردشگری شهرستان محمودآباد و استقبال قابل توجه گردشگران از این شهرستان می تواند به بهبود وضعیت اقتصادی محمودآباد کمک شایانی کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد، گفت: ساخت المان ها ونماد های سنتی ، برپایی نمایشگاه محصولات محلی و فرهنگی می تواند به معرفی فرهنگ بومی شهرستان محمودآباد کمک کند.

فرماندار شهرستان محمودآباد  با اشاره به ضرورت تثبیت کالا در بازار شب عید ،گفت: بازار شب عید از 20 اسفند تا 15 فروردین به صورت مستمر پایش می شود.

وی افزود: به منظور تنظیم قیمت کالاهای ضروری در شب عید اقلامی همچون گوشت ، مرغ ، برنج ومیوه در سطح شهرستان با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: تنظیم بازار به منظور عدم آسیب به طبقه کم درآمد جامعه و همچنین افزایش اعتماد مردم به کالاهای ایرانی  در دستور کار قرار دارد.

یوسف پور با بیان اینکه اعضای ستاد تنظیم بازار فقط به بازرسی بسنده نکنند ، گفت: استفاده از ابزار های تبلیغی در راستای گسترش مصرف کالای ایرانی باید در اولویت قرار گیرد.

فرماندار شهرستان محمودآباد تصریح کرد: برای بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی کشور باید به کالا و تولیدکنندگان داخلی اعتماد کرد .

وی با اشاره به ضربه بزرگ کالای قاچاق به اقتصاد کشور ، یادآور شد: باید با فروشندگان کالای قاچاق ، نگاه های سودگرانه در بازار و متخلفان برخورد جدی شود.

یوسف پور خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف با شماره 124 تماس حاصل نمایند و به مامورین بازرسی اطلاع دهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز