خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

تامین امنیت شغلی دهیاران در اولویت کاری دولت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۹۱

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حال تدوین لایحه امنیت شغلی دهیاران و شوراهای اسلامی است وبه زودی به مجلس ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد، علی اسماعیلی  در نشست هم اندیشی با مدیرعامل وهئیت مدیره تعاونی دهیاران بخش مرکزی محمودآباد ، اظهار داشت: درواقع بخش اعظم کار اجرایی دولت بر دوش دهیاران قرار دارد و باید هر چه سریعتر به وضعیت شغلی این قشر رسیدگی شود.

وی افزود: امروز امنیت شغلی دهیاران یکی از مهم ترین مسائلی ست که حل نمودن آن رفاه و آسایش خانواده بزرگ دهیاران را به دنبال خواهد داشت.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: نمایندگان به مشکلات بودجه ای دولت آگاهی دارند ، اما ساماندهی وضعیت شغلی دهیاران به بهبود وضعیت و برنامه ریزی توسعه روستا کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی، ساخت وسازهای غیرمجاز در دو شهرستان حوزه انتخابیه را بزرگترین معضل منطقه خواند و گفت: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکونی غیرمجاز  در دوشهرستان ساخته شده است.

اسماعیلی یادآور شد: در حال رایزنی برای حل مشکل وتعیین تکلیف این 10 هزار واحد مسکونی غیرمجاز منطقه هستیم . چراکه معتقدیم با تخریب نمی شود مشکل را حل نمود و باید پیشگیری در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: دهیاران وشورای اسلامی روستا باید از ساخت وسازهای غیرمجاز جلوگیری کنند وتلاش کنند تا تمامی ساخت وساز ها از مجرای قانونی انجام شود و روستا در آینده با مشکل مواجه نشود.

دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهر وروستا تنها با تغییر نگاه وبرنامه ریزی صحیح شوراهای اسلامی شهر و روستا امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد:  توجه ویژه به شرکت تعاونی دهیاران می تواند فرصت توسعه بیش از پیش را فراهم آورد ودر پیشرفت روستاها نقش آفرینی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز