خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری خبرداد

بودجه سال آینده شهرداری ساری ۵۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۲۹

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری، گفت: بودجه سال آینده شهرداری ساری ۵۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد شد که نسبت به سال جاری ۱۵ درصد افزایش دارد.

به گزارش ایلنا،سعید نجاریان در خصوص بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری ساری، اظهار کرد: آخرین برنامه شورای شهر در خصوص بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری و سازمان‌های تابعه شهرداری ساری حدود یک ماه با حضور اعضای کمیسیون‌های مختلف، مدیران عامل سازمان‌های و معاونان شهرداری بررسی شد و در جلسه فوق‌العاده‌ای در حال به تصویب رسیدن است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساری برای سال آینده بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی را به شورای شهر پیشنهاد کرده است، افزود: بودجه سال آینده شهرداری ساری نسبت به بودجه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد.

نجاریان از افزایش اعتبارات عمرانی و فرهنگی در بودجه سال ۹۶ شهرداری ساری خبر داد و گفت: در بودجه‌های هزینه‌ای کاهش چند درصدی لحاظ شد.

وی بودجه فرهنگی سال گذشته شهرداری ساری را ۱۹.۵ میلیارد تومان دانست و ادامه داد: بودجه فرهنگی سال آینده شهرداری ساری ۲۱ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ۵ درصد کل بودجه شهرداری را شامل می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری، با بیان اینکه افزایش بودجه در برخی از سازمان‌های مانند سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را داشتیم، تصریح کرد: یک سوم بودجه سازمان اتوبوس‌رانی به منظور حمل و نقل عمومی را دولت متقبل می‌کند که سال جاری تعهدات دولتی محقق نشد.

این مسؤول بیان کرد: شورای اسلامی شهر ساری با توجه به محدودیت‌های اقتصادی حاکم در جامعه در بحث عوارض و خدمات شهرداری برای سال ۹۶ افزایشی لحاظ نکرد و تمام ارقام عوارض نسبت به سال جاری ثابت است.

نجاریان  با اشاره به اینکه بودجه ۴۷۰ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری ساری تاکنون محقق شده است، افزود: درآمد بسیاری از سازمان‌های شهرداری ساری محقق شد برخی هم بیش از میزان تعیین شده درآمد داشتند که متمم بودجه و اصلاح بودجه نیز به همراه دارد.

وی بیان کرد: شهرداری ساری در حوزه عمرانی اقدامات چشمگیری در مرکز مازندران داشت که به تبع می‌توان گفت بدهکاری هم دارد ولی این میزان بدهکاری در حال پرداخت است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری، با بیان اینکه تاکنون شهرداری ساری در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و مناطق کوتاهی نکرد و تاخیر نداشت، گفت: حقوق و مزایای کارکنان سازمان‌های تابعه شهرداری ساری هم پرداخت می‌شود ممکن است از زمان مشخص شده چند روزی به تعویق بیفتد به این معنی نیست که در پرداخت حقوق مشکلی ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز