خبرگزاری کار ایران

اختلاف خانوادگی در گلوگاه منجر به قتل شد

کد خبر : ۴۶۱۱۲۵

اختلافات خانوادگی و مشاجره لفظی داماد و برادر همسر در شهرستان گلوگاه منجر به درگیری و قتل برادر همسر شد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،"سرهنگ شعبان محمدپور خلیلی"در تشریح هاین خبر،گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک جوان 40 ساله ای به نام "حسن – س" در یک دامداری،بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند . 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه،افزود: نامبرده که با ضربات ناشی از شیء نوک تیز در پشت ، قفسه سینه ، پهلوها و چانه مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود به علت خونریزی شدید قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت . 

سرهنگ محمدپور،خاطر نشان کرد:پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه محل وقوع قتل،کارآگاهان اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری عامل قتل آغاز کردند .

وی تصریح کرد:در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران به فردی به نام " رضا - م"داماد مقتول مظنون شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی،در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه،در کمتر از یک ساعت متهم را به همراه آلات جرم که در خانه مادر خود مخفی شده بود دستگیر کردند.

سرهنگ محمدپور در ادامه،اظهار داشت: متهم که منکر ارتکاب قتل برادر همسر خود شده بود، درادامه تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی به قتل اعتراف کرد .

محمدپور در خاتمه گفت: متهم علت ارتکاب به این جنایت را اختلافات خانوادگی با خانواده همسر خود عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز