خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان ساری در گفتگو با ایلنا:

کانون عالی پاسخگو مشکلات بازنشستگان نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۶۲

دبیرکانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران گفت:کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی رابطه را جایگزین ضابطه نموده است.

موسی داداشی درگفتگو باایلنا درساری باانتقاد براینکه سازمان تامین اجتماعی علیرغم اینکه حق بیمه تکمیلی را از بازنشستگان ماهانه دریافت میکند  وبه شرکت بیمه آینده سازان پرداخت نمیکند گفت:عدم پرداخت این معوقات درآینده نزدیک بازنشستگان را دچار مشکل خواهد کرد.

وی افزود:پیگیری این مهم بعهده کانون عالی است که متاسفانه بعلت بی تفاوتی وتعامل رابطه ای نه ضابطه‌ای سازمان را نسبت به این مهم بی تفاوت نموده است.

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان ساری از تعویق حقوق بازنشستگان ابراز نگرانی نمود وابراز داشت : تاخیر روزبه روز حقوق بازنشستگان نگرانی فراوانی را برای این قشر فراهم نموده است.

 وی در قسمت دیگری از این گفتگو ابرازداشت: ارائه سهمیه تسهیلات بانکی ازسوی بانک رفاه کارگران به کانون های استان مشکلات فراوانی بوجود آورده است .

داداشی تصریح کرد:انتظار جامعه بازنشستگی از کانون عالی پیگیری جدی درجهت احقاق حقوق بازنشستگان است واینگونه رفتارها اعضای را نسبت به تلاش ما در شهرستان بدبین نموده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز