خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران :

معرفی و تبلیغات زودهنگام نامزدها یکی از عوامل نقض قانون است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۱۷

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، گفت: معرفی و تبلیغات زودهنگام نامزدها یکی از عوامل نقض قانون است

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، جعفر قمی در حاشیه برگزاری  سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود : تمامی کانال های تلگرامی با پنج هزار عضو تا قبل از آغاز انتخابات باید  مجوزهای لازم برای فعالیت را کسب بکنند.

وی ادامه داد : مدیران این کانال های تلگرامی می بایست با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و استان نسبت به تکمیل پرونده صدور مجوز اقدام بکنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تاکید براینکه فعالیت این کانال های تلگرامی حتی در رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز می تواند تاثیر بگذارد ، عنوان کرد : معرفی و تبلیغات زودهنگام نامزدها یکی از عوامل نقض قانون است .

وی اظهارداشت : معرفی نامزدهای احتمالی انتخابات در برخی کانال های تلگرامی دیده شده که این مسائل به عنوان مدارک در پرونده صلاحیت افراد لحاظ می شود .

قمی به تشکیل تیم رصد فعالیت شبکه های مجازی در ستاد انتخابات استان اشاره کردو اظهار داشت : فعالیت این فضاهای انتشار و انعکاس اخبار در زمان ۲انتخابات آتی پیگیری می شود .

وی با تاکید بر فعالیت قانونی شبکه های مجازی می تواند در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاثیر داشته باشد ، ادامه داد : این سیستم نظارتی ستاد انتخابات  می تواند از نشر اکاذیب و تخریب افراد جلوگیری بکند .

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از برجام به عنوان توافق تاریخی فعالیت دولت تدبیر و امید نام برد و گفت که باید این توافق ثبت و ضبط شود .

وی ادامه داد : برگزاری گفتمان و نشست های تخصصی برای اقشار مختلف با هدف تشریح اهداف و دستاوردهای برجام می تواند در شناساندن این موضوع تاثیر داشته باشد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز