خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

ایجاد 15 هزار شغل جدید در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۵۷

استاندار مازندران از ایجاد ۱۵ هزار شغل جدید در استان مازندران خبرداد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از شهرستان محمودآباد، ربیع فلاح جلودارشامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر در روستای خوردونکلا شهرستان محمودآباد با اعلام اینکه 48 درصد از جمعیت مازندران در روستاها سکونت دارند، اظهار داشت: توسعه روستا و افزایش مهاجرت شهر به روستا باید در اولویت قرار گیرد.

وی، وجود جاذبه برای مهاجرت معکوس را از شرایط لازم دانست و افزود: روستائیان باید از خدمات کامل شهری بهره‌مند شوند تا بتوان به این مهم جامه عمل پوشاند.

وی با اشاره به پتانسیل روستاهای استان مازندران، تصریح کرد: در کنار عمران و آبادانی روستاها باید با اجرای طرح های تولیدی ، اقتصاد ومعیشت نیز دیده شود .

استاندار مازندران با اشاره با آموزش 70 هزار نفر در فنی و حرفه ای استان ، اضافه کرد : تنها 10 درصد از آموزش دیدگان جذب بازار کار شدند .انتظار داریم با تزریق اعتبار  بیشتر به مازندران درصد جذب افزایش یابد.

فلاح با بیان اینکه روستاها بیشترین میزان تولیدات کشور را دارند ، خاطرنشان کرد: استقلال تولیدات داخلی و توجه به تولیدات کشاورزی در مازندران موجب بهبود شرایط معیشت مردم و اقتصاد استان خواهد شد.

وی صادرات محصولات روستایی را از دیگر برنامه‌های استانداری اعلام کرد و افزود: با رعایت استاندارد می توانیم صادرات خوبی داشته باشیم ودر نتیجه به وضعبت اشتغال جوانان کمک کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به تهیه طرح هادی روستاهای این استان گفت: هدف از اجرای طرح هادی کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز وجلوگیری از بین رفتن زمین های کشاورزی است.

وی 22 بهمن را مظهر پیروزی انقلاب خواند و یادآور شد: مردم فهیم استان مازندران با حضور باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن همچون گذشته ، استکبار ودشمنان نظام و انقلاب را ناامید سازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز