خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران خبرداد:

عضویت4 هزار و 350 هنرمند در بسیج هنرمندان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۱۷

مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران، گفت: 4 هزار و 500 هنرمند در بسیج هنرمندان مازندران عضو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حمیدرضا هراسانی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هنرمندان  با فعالیت های مختلف در حوزه فرهنگ درنمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: کارگاه داستان نویسی با احمد شاکری در این نمایشگاه حضور یافته وبرنامه های خوبی رادر این کارگاه به هنرجویان ارائه کردند.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران به فعالیت های هنری این سازمان اشاره کرد و گفت: موسیقی، فیلم تئاتر، ادبیات داستانی، شعر و موسیقی، فیلم ، هنر تجسمی، خوشنویسی، تعزیه ازعناوین هنرهایی است که در بسیج هنرمندان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هر ساله کارگاه های و جشنواره های خوبی دراین زمینه برگزار می شود، افزود: دو روز قبل کارگاه موسیقی در استان با حضورهنرجویان بسیجی دریک کارگاه یک روزه در استان برگزار شد.

هراسانی ، دیدار انجمن موسیقی با استاد طیبی از استادان بنام مازندران  و غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده سید جواد اسدی مدافع حرم که از تعزیه خوانان  بودند را از جمله فعالیت های  بسیج هنرمندان نام برد.

وی با اعلام اینکه  4 هزار و 350 عضوبسیج هنرمندان استان هستند، گفت: این هنرمندان در 10 رشته هنری در 20 شهرستان مازندران فعالیت می کنند .

هراسانی به جشنواره سراسری تئاتر بندرعباس اشاره کرد و افزود: از 25 نمایش برگزیده ، دوآثار هنری از هنرمندان مازندرانی به  نام های "سرخو" و "نافرجام" به مراحل پایانی این جشنواره راه پیدا کرد که این هنرمندان از 25 تا 30 بهمن ماه با دیگر استان ها رقابت می کنند

مسئول بسیج هنرمندان مازندران از فراخوان شعر بومی در قالب مدافع حرم در استان خبر داد و گفت: هنرمندان می توانند آثارشان را با موضوع شعرآیینی، شهدای مدافع حرم، شعر آزاد تا  24 بهمن  به بسیج هنرمندان ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز