خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی محمودآباد :

بیش از 13میلیارد ریال اعتبارصرف تقویت شبکه آبرسانی بخش مرکزی محمودآباد شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۹۴۹

بخشدار مرکزی محمودآباد ، گفت: 13میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار صرف تقویت و اصلاح شبکه آبرسانی بخش مرکزی محمودآباد شد.

ناصر فتاحی بخشدار مرکزی محمودآباد روز شنبه در گفت وگو با ایلنا در شهرستان محمودآباد ، اظهار داشت: با اتمام پروژه تقویت و اصلاح شبکه آبرسانی بخش مرکزی بیش از 6 هزار خانوار این منطقه دیگر شاهد افت فشار آب نخواهند بود.

وی افزود : شبکه انتقال آب روستای خشت سر ، اهلم ، آزادمون و تجکنار تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تخصیص اعتبارات به زودی این پروژه به بهره برداری خواهد رسید .

بخشدار مرکزی محمودآباد اضافه کرد: تاکنون 12 میلیارد ریال اعتبار صرف این طرح شده و برای اتمام آن ، 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فتاحی گفت: شبکه آبرسانی گلیرد ،در حال حاضر آب آشامیدنی 12 روستای همجوار را تامین می کند و در حال حاضر برای تقویت شبکه آبرسانی چاه سوم این طرح با صرف اعتبار 1 میلیارد و 500 میلیون ریال حفر شد.

وی یادآور شد : بهره برداری از  چاه آب آشامیدنی گلیرد ، نیازمند 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به جهت تجهیز و راه اندازی است.

بخشدار مرکزی محمودآباد خاطرنشان کرد: بخش مرکزی محمودآباد با 45 روستا، 35 هزار نفراز کل جمعیت شهرستان را در خود جای داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز