خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران خبر داد؛

سارق حرفه ای با 26 فقره سرقت در آمل دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۹۳

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل و مغازه با 26 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ولی الله گنجیان مقدم" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان آمل، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی،متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه این متهم در بازجویی های به عمل آمده، تاکنون به 26 فقره سرقت اماکن خصوصی شامل منازل و مغازه ها اعتراف کرد،اظهار داشت:در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی مالباختگان تحویل آنان داده شد .

به گفته سرهنگ گنجیان ، این متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

گنجیان مقدم در خاتمه از مردم خواست: اماکن خصوصی خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز