خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه سه ساری :

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی ارزش های بنیادین انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۵۵

شهردار منطقه سه ساری گفت:های دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب، شناساندن اسلام واقعی و تنویر افکار جوان نسبت به دین مبین اسلام است

سید حمید هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ، ضمن تبریک فرا رسیدن  ایام الله دهه فجر به دستاوردهای انقلاب و نقش و جایگاه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت ها و حماسه افرینی های ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و حکومت دست نشانده آنان در منطقه است که به همین مناسبت جشن های این ایام الله به نحو مطلوب و شایسته ودر شان ملت ایران برگزار می شود.

وی افزود: جشن های دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب، شناساندن اسلام واقعی و تنویر افکار جوان نسبت به دین مبین اسلام است که باید با محور قرار دادن برنامه های فرهنگی انجام شود.

شهردار منطقه سه ساری با بیان اینکه سی و هشتمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور رشادت ها، ایثارگری ها و توامندی های مردمی است، گفت: مردم ایران اسلامی با اتحاد و استعانت به خدای متعال گامهای بلندی را در تحقق این انقلاب برداشته اند .

هاشمی افزود: دهه فجر یاداور مردمی است که با توکل به خدا توانستند نظام ظلم وستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی ارزش های بنیادین انقلاب و یادآوری آن است، ادامه داد: ملت ایران با ایمان ، اتحاد و روحیه ایثار و فداکاری که نشات گرفته از حرکت امام و ارزش های اسلامی بود به پیروزی رسیدند.

شهردار منطقه سه مرکز مازندران ، گفت: با نگاه تحلیلی به موضوع انقلاب اسلامی آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد اتحاد و همبستگی امت با امام خویش بود

قابل ذکر است در نخستین روز از آغاز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری منطقه ساری در ساعت ورود امام(ره) و با نواخته شدن سرود های ویژه این روز مبارک و اهداء گل و شیرینی بار دیگر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز