خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

حضور به موقع مردم ضامن حفظ و ماندگاری انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۴۶

امام جمعه ساری گفت: حضور مداوم و به موقع مردم در صحنه های مختلف ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه امروز ساری، اظهار داشت:  مدیر و حاکم وکسانی که کارگزاران انقلاب اسلامی هستند باید مومن بوده و در عمل دارای اقتدار و مدیریت باشند.
وی افزود: ایمان ، کفایت،بینش سیاسی،عدالت و آگاهی از قوانین اسلامی از خصایص یک مدیردر پست های کلیدی در اسلام به شمار می آید.
امام جمعه ساری گفت: چنانچه فتنه گری بخواهد جامعه منسجم اسلامی را بر هم زند و یا بخواهد صفوف مسلیمن را متفرق کند با قاطعیت با آنان برخورد می شود تا به حق باز گردند.
وی با تبریک دهه فجر و با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی ، گفت:  انقلاب اسلامی  ،انقلاب باطنی وعقیدتی بود که 38 سال به خوبی حفظ شد و مردم به رغم سختی ، مشکلات، تحریم  و تهدید مصمم تر و با انگیزه بیشترهمچنان در صحنه حضور دارند.
آیت الله طبرسی  با بیان اینکه این انقلاب یک تحول درونی و بر اساس اعتقاد بود نه بر اساس یک تحول که دوره ای کوتاه باشد و امیدواریم این انقلابرا به دست صاحبش حضرت مهدی (عج) و مقام معظم رهبری برسانیم.
خطیب جمعه تهران بااشاره به حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان ، گفت: این حادثه منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمین این نظام شد همان جان برکفان خطه آتش که با بالهای سوخته خود تا عرش پرکشیدند.
آیت الله طبرسی با تسلیت به رهبر انقلاب، مردم ایران، و خانواده های شهدای آتش نشان ، افزود: تلاش شبانه روزی مسئولان و صبر و تحمل خانواده های جانباختگان شایسته تقدیر است .
خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه از مسئولان مربوطه انتطار می رود دفت بیشتری بکار گیرند تا دیگری منجر به چنین حوادثی نشود، ادامه داد: انتظار می رود تا مصوباتی که برای حادثه پلاسکو تصویب شد به زودی محقق شود و اینطور نباشد که این مصوبات چون سایر مصوبات دولت با تاخیر عملی شود ضرورت تحقق به فوریت الزامی است.
وی اظهار داشت: دشمنان با سوء استفاده از حادثه پلاسکو در فضای مجازی آن را عمدی و دسیسه جلوه می دهند اما همدلی و همزبانی ملت شریف ایران دسیسه های دشمن را سرکوب می کند.
آیت الله طبرسی در ادامه به خسارت های  ناشی از برف به باغداران مازندران که منجر به خطر افتادن معیشت کشاورزان شد اشاره کرد و خواستار تحقق مصوبات در نظر گرفته در این زمینه شد.
وی با اشاره به مصوبات جلسه بررسی خسارت های ناشی از برف اخیر استان که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد ، گفت: در این جلسه مصوب شد تا دولت 20 میلیارد تومان تسهیلات  به کشاورزان خسارت دیده از وقوع برف و یخبندان پرداخت کند لازم است تا اقدام عاجلی در این زمینه صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: ورود  دونالد ترامپ به کاخ سفید  یک رویداد نامبارک است وسخنان احمقانه او موجب تمسخر بسیاری از کشورهای جهان شده است.
آیت الله طبرسی افزود: ترامپ در نطق مراسم تحلیف  خود برای بهبود وضعیت اقتصادی کشورش  از سخنان مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است ، کپی برداری کرده است.
وی بااشاره به در پیش بودن اجلاس سه جانبه بین ایران، روسیه و ترکیه ، گفت: آرامش ، صلح و امنیت و آرامش را به خاورمیانه باز گرداند و نسل تکفیری و داعشی را از صفحه روزگار بردارد .
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز