خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

70پروژه آماده بهره برداری در شرق مازندران/افتتاح بیمارستان جایگزین بهشهر در خرداد 96

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۵۸۱

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان جایگزین بهشهر در خرداد 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر  به ارزیابی های صورت گرفته از فعالیت دستگاه های شرق مازندران اشاره کرد و گفت: میزان فعالیت و کارکرد هر دستگاه با توجه به تعهدات پیش بینی شده مقایسه و میزان کارکرد  با عدد و رقم در جلسه شورای اداری و در مصلای نمازجمعه  اعلام می شود.

علی محمد شاعری اقدامات انجام شده شبکه بهداشت ودرمان، راه ، منابع طبیعی، محیط زیست در بهشهر را قابل قبول دانست و افزود: این ارزیابی با هدف ارتقای کارکرد دستگاه ها صورت می گیرد و ضعف، سستی، ناکارآمدی در خدمت به صلاح هیچ کشوری نیست.
وی قانون گذاری ، نظارت بر اجرای قانون و پیگیری مطالبات مردمی را وظایف نماینده برشمرد و ادامه داد: مهمترین موضوع در حوزه قانون گذاری تصویب برنامه ششم بود که با  50 جلسه  144 حکم و صدها بند در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش و پزشکی، کشاورزی، آب ، مدیریت شهری، ایثارگران، حمایت از افراد کم بضاعت بررسی و کارشناسی شد و برنامه  با تلاش شبانه روزی در 3 ماه به سرانجام رسید که قرار بود در مجلس نهم به تصویب برسد.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: دولت برای مقابله با بحران آب مکلف شد 600 هزار هکتار آبیاری تحت فشار را به اجرا درآورد و یک میلیون و 400 هزار هکتار کل آبیاری نوین در کشور است و در برنامه ششم دولت مکلف به آبیاری نوین در 3 میلیون هکتار شد که در نهایت 4 میلیون  و 400 هزار هکتار از 6 میلیون هکتار اراضی آبی کشور در جهت بهره برداری آب می تواند موثر باشد.
علی محمد شاعری اضافه کرد: صندوق حمایت از توسعه محصولات کشاورزی مکلف شد 20 درصد درآمد را صرف صادرات محصولات کشاورزی کند و بیمه و خرید تضمینی محصولات کشاورزی و کنترل محصولات  دستکاری شده ژنتیک را  از دیگر برنامه ها در راستای توسعه محصولات کشاورزی است.
وی سازماندهی بهره برداری از جنگل ها ی کشور با محوریت جنگل های شمال را از دیگر اقدامات برشمرد و ادامه داد: حدود 1 میلیون و 400 هزار هکتار از جنگل های شمال طی حدود 50 سال گذشته  نابود شد ؛ با ادامه این روند تا 20 الی 25 سال آینده جنگلی نخواهیم داشت.
این مقام مسئول با اشاره به بودجه سال 96 گفت: آب رسانی به 5 شهر وروستاهای پایین بهشهر لحاظ شد و تصفیه فاضلاب شهرستان بهشهر به 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شاعری از حدود 70 پروژه آماده بهره برداری در شرق مازندران خبر داد که برای آنها 450 میلیارد تومان هزینه شد.
وی از کلنگ زنی پل رودبار، ادامه کانال سد گلورد به گلوگاه ، ورودی بهشهر و از افتتاح آسفالت فاز اول بهشهر به امیرآباد به طول 22 کیلومتر ، آسفالت 40 کیلومتر راه روستایی در شرق مازندران ، افتتاح 4 مرکز بهداشت در بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان جایگزین  بهشهر در خرداد 96 خبر داد و به واگذاری 17 هکتار سالارتپه، سرخ او ، قرمرض، توسکاچشمه و خربزه چشمه اشاره کرد و گفت: بعد از آماده شدن اسناد به شهرداری ها واگذار می شوند تا شهرداری ها در قالب طرح مدیریت بهره برداری  فعالیت کنند.
شاعری با بیان اینکه 390 میلیارد  تومان سهمیه تسهیلات به صنایع تعطیل و نیمه تعطیل مازندران بود افزود: از این مقدار سهمیه 40 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع تعطیل و نیمه تعطیل شرق مازندران اختصاص یافت تا بخشی از معضلات و مشکلات واحدهای صنعتی را حل کند.
وی با اشاره به سرمازدگی 3 میلیون تن مرکبات ادامه داد: 400 میلیارد تسهیلات کم بهره و 200 میلیارد بلاعوض برآورد شد و در نهایت 100 میلیارد تسهیلات کم بهره ،30 میلیارد بلاعوض به باغداران مرکبات، 20 میلیارد بلاعوض به باغداران کیوی تصویب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز