خبرگزاری کار ایران

اشرفی اصفهانی :

تنها ناطق نوری شایستگی جانشینی آیت الله هاشمی را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۵۹۴

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در محمودآباد ، گفت: تنها فردی که شایستگی ریاست تشخیص مصلحت نظام را دارد آقای ناطق نوری است.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، حجت الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی که به همت شورای هماهنگی اصلاح طلبان محمودآباد در سالن الغدیر این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت: هیچ فردی نمی تواند جای آیت الله هاشمی را پر کند  وتنها صندلی ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام پر می شود.

وی با اشاره به شخصیت و جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی، افرود: نیم قرن طول کشید تا جامعه شخصیتی بزرگ چون آقای هاشمی را به خود ببیند و بی شک کسی نمی تواند جای خالی ایشان را پر کند.

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی با بیان اینکه آیت الله هاشمی چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب همیشه نقش محوری داشت ، گفت:گرچه در طول این سال ها بد اخلاقی های بسیاری نسبت به ایشان صورت گرفت اما هیچ گاه دست از آرمان های خود  برنداشت و تهمت زنندگان را ببخشید.

وی تصریح کرد: زمانی که نماینده ی سابق مجلس در صحن به آیت الله هاشمی تهمت زد و در دادگاه ویژه روحانیت محکوم شد ، ایشان رضایت دادند و او را بخشیدند.

فرزند شهید آیت الله اشرفی اصفهانی خاطرنشان کرد: اینک دیگر آیت الله هاشمی در میان ما نیست و مردم در روز تشییع ایشان با حضور گسترده خود جواب بهتان و تهمت های آن عده را دادند.

رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری گفت: در روزهایی که حضرت امام (ره) در بستر بیماری بودند ، دست آقای هاشمی و رهبری را در دست هم نهادند و گفتند:اگر شما با هم باشید به انقلاب آسیبی نمی رسد . این خاطره را خود آیت الله هاشمی برای ما نقل کرد.

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی با اشاره به نظر آیت الله هاشمی در مورد انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 ، یادآور شد: ایشان چند ماه پیش در جمع نخبگان نظرشان بر شرکت دوباره آقای روحانی بود .  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز