خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد

کشف 42 فقره کلاهبرداری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۷۷۴

فرمانده انتظامی استان از کشف 42 فقره کلاهبرداری به ارزش 15 میلیارد ریال و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان "عباس آباد" خبر داد .

به گزارش ایلنا  سردار "سید محمود میرفیضی"گفت: در پی مراجعه برخی شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد، مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی ناشناس در پوشش یک شرکت اینترنتی، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند، فردی با شیوه ها و شگردهای متقلبانه خود را نماینده یک شرکت اینترنتی معرفی و با انعقاد قرارداد با مالباختگان برای مشارکت در خرید کارت شارژهای تلفن همراه بیش از 15 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: متهم که پس از ارتکاب جرم متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی - پلیسی شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به 42 فقره کلاهبرداری به ارزش 15میلیارد ریال اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست: در عقد قرار داد و تفاهم نامه های همکاری مالی و فعالیت های اقتصادی با شرکت ها و موسسات ، نسبت به استعلام قانونی یا غیر قانونی بودن آنان از مراکز رسمی و مورد تایید اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

به گفته وی ، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز