خبرگزاری کار ایران

به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ؛

کلنگ مرکز بهداشتی درمانی شماره 6 بهشهر به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۳۹۸

زمینی به مساحت هزار و 40 مترمربع از سوی خانواده مرحوم سید تقی عمادی برای ساخت مرکز جامع سلامت شماره 6بهشهر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی شماره 6 اظهار کرد: زمینی به مساحت هزار و 40 مترمربع از سوی خانواده مرحوم سید تقی عمادی برای ساخت مرکز جامع سلامت شماره بهشهر اهدا شد.
دکتر محمدتقی صالح طبری با بیان اینکه این مرکز حدود 20 هزار جمعیت واقع در غرب شهرستان بهشهر را پوشش می دهد افزود: در این مرکز 3 پزشک مستقر می شوند و تمامی خدمات مرکز بهداشتی درمانی ارائه می شود.
وی هزینه ساخت و تجهیزات این مرکز را حدود 1 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: همزمان با کلنگ زنی زمین به پیمانکار تحویل داده شد و پیمانکار طبق قرارداد موظف است فاز اول پروژه یعنی اسکلت بتونی دوطبقه با زیربنای 530 متر  را تا سه ماه آینده تمام کند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر به تلاش و پیگیری های انجام شده در این راستا اشاره کرد و افزود: تلاش شد تا از مجوز مراکز درمانی در شهرهای دیگر استفاده کنیم که شرط استان برای شهرستان معرفی زمین بود چرا که پیدا کردن زمین مناسب با متراژ بالا هزینه بر است و مجوز بسیاری از شهرها به دلیل نداشتن زمین  باطل شد.
دکتر صالح طبری گفت: این مسئله با خانواده مرحوم سید تقی عمادی مطرح شد و پس از موافقت اولیه و گفتگوهای انجام شده منجر به توافقنامه و سند شد که امروز در جلسه قدردانی از نیک اندیشی این خانواده خیر به بزرگان شهر تحویل و به امضای انان رسید.
همچنین این جلسه که  با حضور امام جمعه ، فرماندار و شهردار بهشهر برگزار شد با اهدای یک جلد کلام الله مجید از خانواده مرحوم سید تقی عمادی تقدیر و قدردانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز