خبرگزاری کار ایران

۱۲ و ۱۳ اسفند ؛

نشست تخصصی کمیسیون اقتصادی در محمودآباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۸۶۷

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست تخصصی اعضای کمیسیون اقتصادی اسفند ماه امسال در محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از شهرستان محمودآباد ،علی اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان محمودآباد که به همت روابط عمومی نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: این نشست با محوریت رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی کشور در بخش های صنعتی ، کشاورزی وگردشگری استان مازندران برگزار خواهد شد.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس افزود: علاوه بر 23 نماینده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ، وزرای اقتصاد و امور دارایی ، صنعت ، معدن و تجارت و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هم در این نشست حضور خواهند یافت.
وی از روسای اتاق بازرگانی و مدیران عامل بانک های کشور به عنوان دیگر شرکت کنندگان در این نشست نام برد.
اسماعیلی گفت :این نشست 12 و 13 اسفند در مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد برگزار می شود .
نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت : در این نشست تلاش می شود تا برای رفع مشکلات مالیاتی و بانکی بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی مازندران چاره اندیشی شود.
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ،گفت: در حمایت از تولید و اشتغال تاکنون ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات در شهرستان محموآباد اعطا شده است.
وی افزود: در شهرستان نور نیز  ۶ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شد.
اسماعیلی  با بیان اینکه شهرستان محمودآباد در جنبه گردشگری ظرفیت های بی بدیلی دارد، اضافه کرد: نمایشگاه گل و گیاه که به همت فرماندار شهرستان برپا شد بیانگر توانایی بالای محمودآباد در حوزه گردشگری بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز