خبرگزاری کار ایران

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۳۵۸

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر فردا (چهارشنبه) هشتم ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه یازدهم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا خسرویان" با اعلام این خبر افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه) هشتم دی ماه تا ساعت 6 صبح روز (شنبه) یازدهم دی ماه از محور" کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز (جمعه) دهم دی ماه از " کرج" به سمت "مرزن آباد " ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان، اظهار کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود:تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز