خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

روند تملک واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران توسط بانک‌ها کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۵۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با همکاری بانک‌ها، روند تملک واحدهای صنعتی و تولیدی در استان کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: نقدینگی مهم‌ترین دغدغه صنعتگران است و اگر موانع پیش روی سرمایه‌گذاران برطرف شود به‌تبع آن، مشکلات اقتصادی و اشتغال جامعه نیز حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: تجربه ثابت نموده واحدهایی که به دلیل معوقات بانکی، توسط بانک‌ها تملک شده‌اند، تعطیلی این واحدها از سوی بانک‌ها هیچ دستآورد مالی برای بانک ندارد.

وی تصریح کرد: درمجموع با توجه به جلوگیری از تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌های عامل استان 147 واحد تولیدی در تملک بانک‌ها قرار دارند، این در حالی است که در سال 95 فقط 8 واحد تولیدی در تملک بانک‌ها قرارگرفته‌اند.

موسوی بیان داشت: با پیگیری‌های متعدد و چشمگیر حقوقی شرکت و جلسات با مدیران واحدهای تولیدی در ترغیب به راه‌اندازی خط تولید، از روند تملک واحدهای تولیدی در استان جلوگیری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: با بانک‌های عامل جلسات متعددی برای بازگشت مجدد واحدهای تملک شده به تولید، انجام‌شده و بعضاً با شرایط ویژه واگذارشده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز