خبرگزاری کار ایران

مسئول امور مالی هیات مدیره کانون بازنشستگان مازندران:

اجازه نمی دهیم شرکت بیمه ایی حق و حقوق بازنشستگان را ضایع کند

کد خبر : ۴۴۰۸۵۴

سیستمی را در استان پیاده کردیم تا میزان بدهی و طلب افراد به طور دقیق مشخص باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مسئول امور مالی هیات مدیره کانون بازنشستگان مازندران امروز در جمع اعضای کانون های کارگران باز نشسته تامین اجتماعی مازندران در دومین روز همایش آموزشی اصفهان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم شرکتی حق و حقوق بازنشستگان را ضایع کند گفت: سیستمی را در استان پیاده کردیم تا میزان بدهی و طلب افراد به طور دقیق مشخص باشد.

سیفی افزود: پول هایی که از طریق شعبات واریز می شود با تعداد جمعیت بیمه شده همخوانی ندارد که در این رابطه پیگیری های لازم در حال اجراست.
 
وی ادامه داد: شعبات تامین اجتماعی هرماه گزارشی از خروج، تعداد افراد فوتی و انتقالی را به استان ارائه می دهد که بر طبق ان از سال 94 تاکنون حدود 200 نفر از افراد بازنشسته استان فوت شدند که کانون های شهرستان مدارکشان را به استان ارسال نکرد.
 
مسئول امور مالی هیات مدیره کانون بازنشستگان مازندران تصریح کرد: روسای کانون های شهرستان موظفند در مرحله نخست زمان دقیق فوت افراد را ثبت و اگر فوت فرد در زمان قرارداد 94 و 95 بود مدارک را از ورثه دریافت کنند در غیراینصورت پولی پرداخت نمی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز