خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان مازندران:

مسائل تشکیلات کارگری و کانون بازنشستگان خط و جناح نمی شناسد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۸۵۰

امروز مسائل تشکیلات کارگری و کانون بازنشستگان خط و جناح سیاسی نمی شناسد و حمایت از محرومان ، مستضعفان و ولایت فقیه خط قرمز ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان مازندران در جمع اعضای کانون های کارگران باز نشسته تامین اجتماعی مازندران در دومین روز همایش آموزشی اصفهان اظهار کرد: بعد از اینکه امام دستور تشکیل حزب جمهوری داد و بعد از انتخاب شورای مرکزی  تاکید کرد که این حزب یک تشکیلات سیاسی است نه صنفی.

نصراله دریابیگی به شکل گیری تشکیلات کارگری اشاره کرد و افزود: روزی به خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم که ایشان در ان زمان رییس جمهور بودند و در جمع ما فرمودند : امام فتوایی دادند مبنی بر اینکه کسانی که در حزب مشغول فعالیت سیاسی هستند نمی توانند در بسیج که یادگار امام است ، کار کنند.
 
وی به فرمایشی از امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: فردی  در احزاب نمی تواند عضو بسیج و یا سپاه پاسداران شود مگر خانه کارگر و افتخار ما این است که همواره در سایه ولایت و بدون جناح بندی های سیاسی برای جامعه کارگری تلاش می کنیم.
 
رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان  مازندران با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: بایست افرادی را به شورای شهر فرستاد تا فارغ از هرگونه جناح بندی های سیاسی از مطالبات کارگران دفاع کنند.
 
دریابیگی تصریح کرد: امروز مسائل تشکیلات کارگری و کانون بازنشستگان خط و جناح سیاسی نمی شناسد و حمایت از محرومان ، مستضعفان و ولایت فقیه خط قرمز ما است.
وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری به افرادی رای خواهیم داد که در این فرصت باقی مانده بستر همسان سازی، عدالت ، رفع  مشکلات و حضور جامعه کارگری را در محافل مختلف فراهم کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز