خبرگزاری کار ایران

عضو هییت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور:

نگذارید کارگران و بازنشستگان فکرکنند رای به شما اشتباه بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۵۷۷

ما در مقابل موکلین خود احساس شرمساری میکنیم که کارگران و بازنشستگان را ترغیب کردیم که نسبت به شما اعلام حمایت کنند و علیرغم گذشت چندین سال هنوز همسان سازی بازنشستگان اجرا نمیشود و ما هنوز اندرخم یک کوچه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله دریابیگی صبح امروز در ششمین اردوی آموزشی ، تفریحی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران که در اصفهان برگزار شد بابیان اینکه شکل گیری نهاد های کارگری و بازنشستگان از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی وتشکیلات خانه کارگراست گفت: این گردهمایی و نشست بازنشستگان  امروز که آینه جامعه کارو تولید است بیانگر این میباشد که سربازان دیروز جبهه و جنگ امروز در بدترین شرایط معیشیتی زندگی میکنند.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان مازندران افزود: در زمان انقلاب می دانیم که فلج کننده ترین اقدامی که در مقابل طاغوت قرار گرفت اعتصاب کارگران و بستن شریان های رژیم  بود یعنی با اعتصاب کارگران حکومت طاغوت فلج شد و با چالش بزرگی روبرو شد.

وی افزود: این را می توانیم به عنوان یک نقش اساسی برای جامعه کارگری قلمداد بکنیم.

دریابیگی تصریح کرد:همان دلاوران جبهه و جنگ دیروز امروز در بدترین شرایط معیشیتی و درمانی قرار دارند و میشود در همین تریبون اعلام کرد بیش از دو میلیون و 500 هزارنفردر سطح کشور حداقل بگیر هستند .

عضو هییت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور خطاب به مسوولین کشور،وزیرکار و نمایندگان مجلس گفت:ما در مقابل موکلین خود احساس شرمساری میکنیم که کارگران و بازنشستگان را ترغیب کردیم که نسبت به شما اعلام حمایت کنند و علیرغم گذشت چندین سال هنوز همسان سازی بازنشستگان اجرا نمیشود و ما هنوز اندرخم یک کوچه هستیم.

وی با ابرازنگرانی از وضعیت تامین اجتماعی گفت: طی این سالها هربلایی برسر سازمان آمد شما دراین مصیبت دخیل میباشد و باید پاسخگوما باشید.

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگرمازندران با تاکید بر اینکه اجرای طرح تحول سلامت باید از پول نفت تامین شود ونه از محل ذخیره کارگران و بازنشستگان یاد آور شد: قانون الزام یادگار نظام جمهوری اسلامی است و باید درمان بصورت رایگان اجرا شود و پرداخت هرگونه مبلغی برای درمان خلاف قانون اساسی است.

وی با اشاره به اینکه با هم دلی وهم زبانی ،باید زبان کسانی بود که زبان گفتن ندارند گفت: در بیان  و عنوان کردن مشکلات باید اختلافات جناح بازی های سیاسی را کنار گذاشت و هم دل و هم زبان هم بود.

دریابیگی در ادامه خواستار پرداخت  بدهی صد وبیست هزارمیلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی شد و افزود: پرداخت تاخیری حقوق بازنشستگان زنگ خطرو هشداری برای مسوولین کشوراست و نباید این معضل نادیده گرفته شود .

 

 

                              

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز