خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه ریزی ، نوسازی وتوسعه فناوری اطلاعات استانداری مازندران خبرداد

فعالیت 780 دفتر پیشخوان دولت دراستان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۳۹۹

مدیرکل برنامه ریزی ، نوسازی وتوسعه فناوری اطلاعات استانداری مازندران گفت: در حال حاضر 780 دفتر پیشخوان دولت و خدمات عمومی مشغول به فعالیت هستند.

ابوذر قربانی روز دوشنبه در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در محمودآباد، اظهار داشت: 220 خدمت از خدمات دستگاه های اجرایی توسط دفاتر پیشخوان دولت ارائه می گردد.

وی افزود: هدف از ایجاد دفاتر پیشخوان دولت ارائه خدمات آسان و یکسان به تمامی هم استانی ها در نقاط روستایی وشهری بوده و تلاش خواهیم کرد تا خدمات بیشتری از سوی دفاتر به مردم ارائه شود.

مدیرکل برنامه ریزی ، نوسازی وتوسعه فناوری اطلاعات استانداری مازندران اضافه کرد: هدف دولت برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی است تا مردم با کیفیت وسرعت بیشتری خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه  خدمات ارائه شده از سوی دفاتر پیشخوان دولت در استان قابل توجه بوده ، خاطرنشان کرد: استان مازندران در ارائه خدمات حوزه ثبت احوال و بیمه سلامت جز استان های برتر کشور محسوب می شود.

قربانی با بیان اینکه معضل امروز دفاتر پیشخوان دولت افزایش میزان صدور مجوزها ست ، گفت:  تا پایان سال مجوز تاسیس دفاتر پیشخوان دولت در استان صادر نخواهد شد.

وی انتقال وخرید امتیاز دفاتر پیشخوان را تخلف خواند و تصریح کرد: امتیاز دفاتر پیشخوان تا پنج سال به هیچ وجه قابل انتقال نیست و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان محمودآباد 20 دفتر پیشخوان دولت دارد ، گفت: از این 20 دفتر 14 دفتر روستایی و 6 دفتر شهری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز