خبرگزاری کار ایران

سارقان ویلاهای خالی از سکنه در کلاردشت دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۰۱۳

سرپرست انتظامی شهرستان "کلاردشت" ، از شناسایی و دستگیری سارقان ویلاهای خالی از سکنه و کشف بیش از چهار فقره سرقت خبر داد .

به گزارش  ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی"با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در مناطق مسکونی و کوهستانی شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه وقوع سرقت به این نتیجه رسیدند که به احتمال زیاد سرقت از ویلاها کار یکی از سارقان سابقه دار منطقه است که به تازگی از زندان آزاد شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان کلاردشت، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم و یکی از دیگر از همدستانش به نام های"محسن – م"و"مصطفی – ق" این افراد را با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی،افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان اقلام مسروقه شامل چند تخته فرش و موکت، بخاری گازی، تلویزیون و گوشی تلفن همراه را کشف کردند و متهمان را مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

وی اظهار داشت : متهمان در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه اقرار کردند و پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ عزیزی با هشدار به شهروندان از آنان خواست، منازل و ویلاهای خالی از سکنه خود را به تجهیزات حفاظتی و دوربین های مداربسته مجهز و یا از نگهبان محله استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز