خبرگزاری کار ایران

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران:

گزینش از فرایندهای ضروری در همه سازمانها است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۱۷۹

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران گفت: گزینش از فرایندهای حساس و ضروری در همه سازمانها و نهادهاست.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «حسین کمالی» درکارگروه کارشناسان گزینش ادارات آموزش و پرورش که در بندپی غربی برگزار شد ضمن بیان مطالبی در مورد ضروریات انجام یک تحقیق خوب و مناسب گفت: تحقیق نباید قیاسی و تعمیمی باشد و براساس حدس و گمان و ظن غیر معتبر نوشته شود.  

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: اگر فرآیند گزینش خوب انجام شود، نتایج خوبی خواهد داشت و موجب افزایش اعتماد عمومی بیش از پیش نسبت این نهاد انقلابی می شود.

وی با بیان اینکه باید این کارگروه ها به بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات منجر گردد تصریح کرد: فرایند گزینش از فرایندهای حساس و ضروری در همه سازمانها و نهادهاست.

کمالی ادامه داد: گزینشگران باید در گزینش افراد سطح مسئولیتی که به آنان محول خواهد شد را مورد توجه قرار دهند و سطح بندی و مسئولیت افراد را مد نظر داشته باشند.

وی با تاکید براین که باید در دانشگاه فرهنگیان از منابع دانشجویی استفاده شود افزود: در دنیا بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها برای انتخاب انسان‌های شایسته و مدیران خوب هزینه می‌شود. زیرا اگر فردی شایسته در راس امور قرار گیرد می‌تواند تحولی در جامعه ایجاد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز