خبرگزاری کار ایران

کشف 23 کیلو گرم تریاک در شهرستان قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۲۲۰

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از کشف بیش از 23 کیلوگرم تریاک از دو عامل افیونی درشهرستان "قائم شهر"، با همکاری عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد .

به گزارش  ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا ثقفی" با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر ورود موادمخدر از استان های جنوبی کشور به داخل استان مازندران، از سوی دو عامل افیونی، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، با شناسایی متهمان به موادمخدر به نام های "فخرالدین ذ" 37 ساله و "خدابخش گ"38 ساله که با یک دستگاه خودرو سواری پژو اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند، این افراد با مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضائی و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان قائم شهر ، خودروی متهمان را در عملیاتی ضربتی در محور قائم شهر متوقف کردند.

سرهنگ ثقفی، خاطر نشان کرد: ماموران ضمن دستگیری دو متهم به قاچاق موادمخدر،در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 23 کیلو گرم تریاک از متهمان کشف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز