خبرگزاری کار ایران

پیشرفت 30 درصدی طرح توسعه اورژانس بیمارستان روحانی بابل

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۲۴۸

یکی از امتیازات ویژه این مرکز مجهز بودن به باند هلی کوپتر می باشد که در ضلع جنوبی به ابعاد 35 در 35 متر و صفحه زمینی باند نیز دارای ضخامت 300 میلیمتر با بتن مسلح است.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان آیت ا... روحانی(ره)بابل ،  علی هرسینی مدیر امور عمومی و فنی و مهندسی این مرکز از پیشرفت 30 درصدی اورژانس جدید خبر داد.

مسئول فنی و مهندسی این بیمارستان با اشاره به اینکه طرح توسعه اورژانس در شهریور سال جاری آغاز شد اظهار داشت : همکاران فنی در دو شیفت کاری تمام تلاش خود را انجام می دهند تا این پروژه با یاری خداوند در دهه فجر سال جاری افتتاح گردد و مردم عزیز بتوانند  از امکانات آن بهرمند گردند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام این طرح تخت های اورژانس از 39 تخت به 60 تخت افزایش می یابد.

مدیر اداره عمومی همچنین تعداد مراجعان بیماران به واحد اورژانس در 7 ماهه نخست سال جاری را حدود 45 هزار نفر عنوان عنوان کرد و گفت : این حجم مراجعه به صورت متوسط ، 95  درصد اشغال تخت اورژانس را شامل شده است.

این مسئول این نوید را به همشهریان و هم استانی های عزیز داده است که با افتتاح 300 متر مربع به واحد اورژانس و اضافه شدن 21 تخت، بتوانیم خدمات مناسب تری به مراجعین عزیز ارائه نماییم.

هرسینی افزود: با طرح توسعه اورژانس علاوه بر اضافه شدن تخت ها ، اتاق پزشک ، اتاق پزشک اسکرین ، اتاق پزشک مقیم ، اتاق احیاء ، خوابگاه استراحت پرسنل آقا و خانم نیز در فضای جدید تعبیه خواهد شد.

وی افزود: یکی از امتیازات ویژه این مرکز مجهز بودن به باند هلی کوپتر می باشد که در ضلع جنوبی به ابعاد 35 در 35 متر و صفحه زمینی باند نیز دارای ضخامت 300 میلیمتر با بتن مسلح است.

مسئول فنی و مهندسی بیمارستان روحانی همچنین وجود اورژانس ویژه قلب را از دیگر مزیت های اورژانس این مرکز برشمرد و گفت : اورژانس قلب در فضای فیزیکی مجزا  در واحد اورژانس جهت خدمات رسانی به بیماران حاد قلبی ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز