خبرگزاری کار ایران

2کشته و یک مصدوم در حوادث رانندگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۵۰۶

بر اثر وقوع دو حادثه رانندگی شب گذشته در شهرستان های" ساری و بابل"، سرنشین یک دستگاه خودرو سواری و راکب یک دستگاه دوچرخه در این حوادث جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ساری در ساعت 23 و30 دقیقه شب گذشته، مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور"خزرآباد"، ماموران فرماندهی انتظامی بخش"فرح آباد"، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند،یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه خودرو پژو پارس به رانندگی فردی به نام"ش – ب" و سرنشینی زنی به نام " ف – ق" برخورد کرده که در این حادثه سرنشین و راننده ی خودرو پژو پارس به شدت مصدوم و با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه سرنشین خودرو پژو پارس به علت شدت جراحات وارده جان باخت . که علت تامه تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راه قرار دارد .

براساس این گزارش، در ساعت 16 و 55 دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بابل، مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با دوچرخه در بلوار "کشاورز"، ماموران کلانتری۱۲ شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه  کامیون با یک دستگاه  دوچرخه به راکبی فردی به نام "یارعلی- الف " به شدت برخورد کرد که در این حادثه راکب دوچرخه در دم جان باخت.موضوع در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز