خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه خبرداد:

دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۶۵۲

فرمانده انظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر با 5 کیلو و983 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ"مهدی خادمی" فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ، گفت ، در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان افیونی و درپی تحقیقات پلیسی مبنی بر حمل وتوزیع انواع مواد مخدر توسط یک زوج افیونی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ خادمی افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با تشکیل تیم ویژه اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند، متهمان که با یک دستگاه خودروی پراید قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان سوادکوه را داشتند،شناسائی کنند .

خادمی خاطر نشان کرد : در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و راننده خودرو و سرنشین آن که همسر وی بوده دستگیر شدند .

مهدی خادمی درادامه اظهار داشت : در بازدید های بدنی از متهم و خودروی وی 5 کیلو و983 گرم تریاک کشف شد .

فرمانده انتظامی سوادکوه در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند ، از شهروندان خواست : برای مقابله با عاملان افیونی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز