خبرگزاری کار ایران

ستاد انتخاباتی خانه کارگر مازندران آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۶۰۱

دریابیگی گفت:چارت تشکیلاتی ستاد انتخابات خانه کارگر تهیه شده است و این تشکل در مسیر انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های شهر فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در نشست اعضای هئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران خبراز شکل گیری ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کارگر مازندران داد.

نصراله دریابیگی با بیان اینکه فصل تازه بر سرنوشت کارگران و بازنشستگان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهروروستا رقم خواهد خورد افزود:مواضع و خواسته‌های جامعه کارگری از ریاست جمهور و شوراهای شهر و روستا از طریق انتخاب کاندیداهای اصلح، آگاه و کارآمد میسر می‌شود.

وی تصریح نمود:کارگران نباید هیچ بی‌تفاوتی در قبال انتخابات داشته باشند و بلکه باید در صفوفی فشرده زمینه را برای حضور دلسوزان واقعی این قشر بیش از پیش فراهم کنند و باید کارگران به کسانی رای دهند که به مقوله کار، کارگر بازنشسته احترام خاص قایل بوده و در فکر برنامه‌های رفاهی و بهبود وضعیت معیشیتی قشر کم درآمد باشند و قلبشان برای آنان بتپد.

این فعال جامعه کارگری با بیان اینکه ستاد انتخاباتی خانه کارگر شرکت هدفمند در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را در دستور کار داده است، خاطرنشان ساخت: دستورکار اصلی این ستاد، شناسایی ظرفیت های کارگری در هر منطقه برای شوراهای اسلامی شهر در استان است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری وانتخابات شورای شهر و روستا در سال آینده، گفت: یکی از سیاست های تشکیلات کارگری کشور در انتخابات آتی معرفی کاندیدای مستقل از جامعه کارگری است ترغیب حضور کارگران در این انتخابات از تکالیفی است که برعهده همه ما قرار دارد.

عضو شورای شهر قائمشهرافزود: مشکلات و کمبودهای کارگران نباید مانع حضور این عزیزان در عرصه های انتخاباتی و سرنوشت ساز باشد و جمعیت 28 میلیونی کارگران در سطح کشور نشان از توان و قدرت سهم خواهی کارگران دارد.

قابل ذکراست آقایان نصراله دریابیگی،رجبعلی سیفی،محمود خان میرزا،فرامرزدرخشنده،نقی علیجانزاده،موسی داداشی،ابوطالب یحیایی،محمد بازیار،رضا صفایی،میرعلی شیرافکن و زهرا صادقی بعنوان اعضای ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کارگر مازندران انتخاب گردیدند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز