خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ درساری:

تشکیلات کارگری مازندران تشکیلاتی منسجم و پایدار است

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۹۰۶

تشکیلات کارگری مازندران تشکیلاتی منسجم و پایدار است که در احقاق حقوق کارگران و بازنشستگان قدم برمی دارد.

 مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون کارگران بازنشستگی مازندران که در محل کانون استان برگزارشد با بیان اینکه تشکیلات کارگری مازندران تشکیلاتی منسجم و پایدار است که در احقاق حقوق کارگران و بازنشستگان قدم برمی دارد افزود:تلاش ما در این شرکت این است تا با تامین منابع مناسب و مدیریت هوشمند هزینه‌ها، خدمات بهتری را به بازنشسته‌ها ارائه کنیم و امیدواریم با تداوم همکاری با کانون مازندران  در جبران کمبود منابع پیش رو شاهد خدمات بهتر و رضایت مندی بیشتری در زمینه بیمه تکمیلی باشیم.

 سید مرتضی ادیانی با ابراز اینکه انعطاف پذیری در مقابل جامعه هدف است  از برنامه های این شرکت بیمه ایی میباشد گفت: استراتژی ما بر می‌گردد به نیاز بیمه گذار، ما دقیقا انعطاف پذیریم و اگر اصرار یک بیمه گذار این است که ما با یک مجموعه درمانی قرارداد ببندیم، هیچ منعی در رد درخواست آن سازمان وجود ندارد.

 مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ افزود: شرکت این افتخار را دارد که به بازنشستگان تامین اجتماعی خدمت رسانی می کند، نگاه شرکت بیمه آتیه سازازن به تشکیلات خانه کارگروکانون کارگران بازنشستگان بسیار مثبت است.

ادیانی بااشاره به اعداف این شرکت بیمه ایی تصریح کرد: بیمه آتیه سازان فقط به فکر انتفاع نیست و دلیل آن، این است که به عقیده ما کار بیمه‌ای یک حرکت مشترک است و با مدیریت مشترک می‌توان انجام داد و از موانع عبور کرد.

وی با بیان این مطلب که در سال جاری افزایش سرانه بیمه در مقابل افزایش هزینه‌های درمانی ناچیز است اظهار کرد: امسال سرانه ما تقریبا چیزی حدود 15 درصد رشد داشته است، اما این در صورتی است که با توجه به کتاب ارزش‌های نسبی تقریبا هزینه‌های درمانی رشد 85 درصدی را داشته است.

مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ با ابراز امیدواری تعامل شایسته این شرکت بیمه ایی با کانون کارگران بازنشستگان تاکید کرد:شرکت آتیه سازان شناخت کاملی از وضعیت کارگران و بازنشستگان دارد واین قشر را از خانواده اصلی خود می دانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز