خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت غله منطقه ۲ اعلام کرد:

پیش بینی خرید ۲۶۰ تن آفتابگردان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۳۰۴

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با اشاره به خرید بیش از ۳۰ تن دانه روغنی آفتابگردان در استان پیش‌بینی کرد تا میزان خرید به ۲۶۰ تن برسد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید محمد جعفری اظهار کرد: از ابتدای شهریور سال زراعی جاری عملیات خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان در مرکز خرید شهرستان نکا آغاز شد و دانه روغنی آفتابگردان خریداری‌شده برای استحصال روغن خام به شرکت کشت و صنعت سویا بین گلستان ارسال شد.

جعفری همچنین اظهار داشت: بانک عامل در خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان بانک کشاورزی بوده که به همراه شرکت توسعه دانه‌های روغنی به‌عنوان مباشر در فرایند خرید تضمینی آفتابگردان با شرکت غله منطقه ۲ همکاری می‌کنند.

وی افزود: قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان بر اساس یک درصد ناخالصی و ۷ درصد رطوبت محاسبه‌شده ۲۵ هزار و ۱۷۷ ریال برای هر کیلو است.

جعفری اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی انتظار می‌رود در سال زراعی جاری بیش از ۲۶۰ تن دانه روغنی آفتابگردان از کشاورزان استان خریداری شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مبلغ ۲۲ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندم کاران استان مازندران بابت بهای گندم تحویلی به مراکز خرید از طریق سامانه خرید تضمینی گندم به‌حساب کشاورزان مازندران واریز شد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ بابیان این مطلب اظهار داشت: با این میزان واریزی تاکنون درمجموع بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان پول بابت بهای گندم تحویلی کشاورزان استان مازندران به آن‌ها پرداخت شد.

جعفری افزود: حدود ۱۷ میلیارد دیگر از مطالبات گندم کاران استان باقی‌مانده که انتظار می‌رود با پیگیری‌های صورت گرفته در دهه اول مهرماه سال جاری به‌حساب کشاورزان عزیز پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز