خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان مازندران

تمرکز بر نگرانی های صنعت گردشگری مانع اصلی رشد این حوزه است

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۳۹

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان مازندران گفت: تمرکز بر تگرانی های صنعت گردشگری مهم ترین مانع اصلی رشد این حوزه در کشور و به خصوص مازندران است که باید با دید مثبت تری به این بخش پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ،  دلاور بزرگ نیا روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: نگرانی های عمومی اساسا ایرادی ندارد. اما اینکه بر این موضوعات تمرکز شود، صنعت گردشگری آسیب می بیند.

بزرگ نیا افزود: صنعت گردشگری یک فرصت بی نظیر فرهنگی است تا با تقویت موضوع های مختلف فرهنگی به عنوان یک جاذبه، به توسعه پایدار دست پیدا کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان مازندران با اشاره به اینکه تنوع قومی در ایران بیش از قاره اروپاست ، گفت:  این یک موقعیت بسیار مناسب است تا جامعه مهمان خارجی با فرهنگ وآداب و رسوم جامعه میزبان آشنا شود.

وی تصریح کرد: اگر همدلی و همکاری وعزم ملی در حوزه گردشگری شکل بگیرد ، بدون شک دغدغه اصلی کشور که همان بهبود اقتصاد واشتغال است، تحقق خواهد یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان مازندران گفت: مسوولان فرهنگی کشور باید بیشتر به مقوله فرهنگ بپردازند و با تحقق وشکوفایی این مهم است که سایر بخش ها  متحول می شوند.

بزرگ نیا گفت: اگر در سال 10 میلیون نفر گردشگرمیهمان مازندران را در نظر بگیریم در کمترین میزان ، 3 هزار میلیارد تومان در چرخه ی اقتصاد استان پول تزریق می شود .

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان مازندران اضافه کرد: اگر درک درست ومثبتی از صنعت گردشگری نمایان شود میزان حضور گردشگران افزایش یافته و در پی آن معضل بیکاری نیز کاهش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز