خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد:

تصویب اعتبار 107 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های عمرانی محمودآباد در سال 96

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۳۴

فرماندار شهرستان محمودآباد از تصویب بودجه 107 میلیارد ریالی برای سال 96 در راستای اجرای پروژه های عمرانی محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستاناظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتباری بالغ بر 107 میلیارد ریال برای سال آینده مصوب شد و با تخصیص این اعتبار گام موثری در راستای توسعه زیرساخت های محمودآباد برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه مدیران به شعار اقتصاد مقاومتی ادامه داد : تمامی مدیران شهرستان تا پایان سال یک پروژه عمرانی در حوزه اقتصاد مقاومتی را باید به ثمر برسانند .

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: اجرای پروژه های عمرانی اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران دستگاه ها جز شاخص ارزیابی عملکرد مدیران محسوب خواهد شد.

یوسف پور با بیان اینکه آمار و اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: اگر کشوری بخواهد در حوزه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی پیشرفت کند باید از آمار وارقام  دقیق بهره مند باشد.

وی ظرفیت گردشگری در محمودآباد را مهم ارزیابی و اضافه کرد: دریا ، جنگل ، صنایع دستی ، آب بندان ها و ... از ظرفیت هایی ست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار محمودآباد گفت: به دنبال احداث موزه تاریخی ، مردم شناسی در سطح شهرستان هستیم تا با تحقق این مهم گردشگران این حوزه نیز به این شهرستان جذب شوند.

یوسف پور افزود: شهرستان محمودآباد در حوزه تولید گل وگیاهان زینتی جز شهرستان های شاخص استان است و با همت تولید کنندگان توانسته  600 نفر را به صورت مستقیم و 3هزار نفر را به صورت غیر مستقیم مشغول به کار کند.

وی گفت: این شهرستان در تولید گل های شاخه بریده در استان رتبه اول و در تولید گل وگیاه زینتی در مازندران رتبه دوم را به دست آورده است و می توان با تکیه بر این ظرفیت اقتصاد واشتغال منطقه را شکوفا کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز