خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تاکید کرد؛

بومی سازی سند جامع ملی مبارزه با مشروبات الکلی

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۲۰۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:سند جامع ملی مبارزه با مشروبات الکلی باید در قالب برنامه ی استانی، بومی سازی شود.

به گزارش ایلنا از ساری؛علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی استان، مبارزه با این پدیده را نیازمند عزم ملی و استفاده از همه ظرفیت ها دانست و یاد آور شد:  مبارزه با این پدیده در قالب سند جامع ملی از سوی شورای اجتماعی کشور پیشتر ابلاغ گردید و هر گونه اقدامی در این راستا باید بر اساس سیاست های این سند صورت گیرد.

یونسی با بیان این که سیاست های این سند باید در قالب برنامه ی استانی، بومی سازی شود، گفت: در این سند، نیروی انتظامی به عنوان متولی اجرای آن شناخته شد و دستگاه های مسئول موظف به همکاری در این راستا شدند.

وی بر تهیه این برنامه، تجمیع امکانات و تهیه بانک اطلاعاتی واحد تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: طرح مقدماتی طی 10 روز آینده، تهیه و برای تدوین نهایی در 3 بخش مقابله، فرهنگی و پژوهشی ارایه شود.

معاون استاندار، بر جهت گیری این برنامه در قالب یک طرح یکساله در گام نخست و بلند مدت در گام بعدی تصریح کرد و افزود: مبارزه با این پدیده امری علمی، عقلانی، جامعه شناختی و روان شناختی است و کار گسترده ای را طلب می کند.

وی با بیان این که مهار این آسیب در کاهش آسیب های دیگر موثر خواهد بود، عنوان کرد: از ظرفیت علما، دانشگاهیان، صاحب نظران، رسانه ها و رسانه ملی و شبکه های مجازی جهت آگاهی رسانی در این خصوص به نحو مطلوب بهره گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان داشت: در راستای شتاب بخشی به طرح و برنامه ی یاد شده به شهرستان ها ابلاغ گردد تا هماهنگی های لازم جهت اجرای آن به عمل آید.

در آغاز این جلسه عیسی قاسمی طوسی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا ارایه نمود و اعضا در ادامه به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و گزارش فعالیت های دستگاه متبوع پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز