خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

شهرک صنفی مبل در بهنمیر ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۴۲

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه بهنمیر مرکز صنعت مبل استان مازندران است، گفت: شهرک صنفی مبل در بهنمیر ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، سید علی اسد در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات تالار نگین بهنمیر با اشاره به اینکه بخش بهنمیر ظرفیت زیادی در بحث جذب گردشگر دارد، اظهار کرد: با شناسایی ظرفیت‌های این بخش می‌توانیم شاهد افزایش گردشگر در سطح منطقه باشیم که این امر خود رونق اقتصادی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه وجود مناظر زیبای جنگل و دریا در کنار هم چشم‌انداز زیبایی را در این بخش به وجود آورده است، افزود: از این فرصت باید برای جذب گردشگر استفاده کرد چون وجود گردشگر علاوه بر رونق اقتصادی منطقه، توسعه و اشتغال‌زایی را نیز به همراه دارد.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: آب‌بندان‌های سطح شهرستان ظرفیت خوبی برای توسعه امکانات تفریحی، گردشگری و ورزشی دارند و باید برای آن برنامه‌ریزی انجام شود.

اسد با اشاره به وجود برند بسیاری از محصولات از جمله نیشکر و توت فرنگی در سطح بخش عنوان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی از نیازهای اساسی بخش بهنمیر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بهنمیر مرکز صنعت مبل استان مازندران است، گفت: شهرک صنفی مبل در بهنمیر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه روسای ادارات مسؤول پیگیری امور مردم هستند، گفت: توجه به نهاد مقدس نماز جمعه به عنوان برنامه اصلی روسای ادارات قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز