خبرگزاری کار ایران

با فروکش کردن طوفان و سیل؛

تردد در جاده‌های استان مازندران برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۶۳

پس از طوفان و تندباد اخیر در استان مازندران ، اکنون تردد در جاده های این استان به شکل عادی برقرار است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: تندباد صبح امروز که شکستگی شاخه‌ها، واژگونی درختان در معابر عمومی، انتقال نماها و سقف برخی واحدهای مسکونی و تجاری به سطح خیابان‌ها و شکستگی تیرهای برق را در پی داشته، با امداد به موقع راهداران، راه‌های اصلی پاکسازی و تردد برقرار شد.

به گفته نوروزی، محورهای ساری- کیاسر، قائم شهر – سوادکوه و آمل به محمود آباد که بیشترین آورد خسارت تند باد را داشته اند، ماموران راهداری مستقر در این راه‌ها در اقدام اولیه با برداشتن نخاله ها از سطح جاده ها همچنان به منظور ارائه خدمات به همه مناطق استان تلاش می کنند.

رییس پلیس راه مازندران هم با اشاره به اینکه با استقرار سامانه ناپایدار جوی پیش بینی شده ،جاده‌های ارتباطی اکنون سطحی خشک و تردد روان دارند افزود: تردد روان جاده های مازندران ساعات آینده با افزایش حجم رفت وآمد مسافران ، نیمه سنگین خواهد شد.

سرهنگ محمد نژاد به رانندگان توصیه کرد با توجه به شرایط موجود،هنگام آمد و شد مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز