خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۸۸۹

رئیس پلیس راه استان، از اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ"جعفر محمد نژاد"، از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 امروز(چهارشنبه)10 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 13 شهریورماه خبر داد.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی، امدادی و موتورسیکلت هایی که برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تردد می کنند، از ساعت 12ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای "کندوان ، هراز و فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: در محور چالوس به کرج تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 12 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، ضمن این که با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد، خاطر نشان کرد : تردد کلیه تریلر ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حامل های مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

محمد نژاد با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه، گفت: تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلرهای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه 10 و 12 شهریورماه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگان خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه از هرگونه عجله و شتاب زدگی در رانندگی پرهیز کنند.

ضمنا شماره تلفن 2182934 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با پیش شماره 011 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان به هموطنان گرامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز