خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران خبرداد

برگزاری دوره آموزشی مقدماتی روزنامه نگاری

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۸۱۹

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: بهمن و اسفند امسال، دوره مقدماتی شیوه نگارش فارسی در مطبوعات، اصول روابط عمومی، خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه خبری برای فعالان عرصه مطبوعات مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش، عنصری مغفول در مطبوعات مازندران است و جز برخی رسانه های فعال که نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران همکار خود اقدام می کنند سایر رسانه ها توجهی به این عنصر مهم ندارند.

وی با اشاره به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توانمندسازی خبرنگاران از طریق برگزاری دوره های آموزشی، افزود: بهمن و اسفند امسال، دوره مقدماتی شیوه نگارش فارسی در مطبوعات، اصول روابط عمومی، خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه خبری برای فعالان عرصه مطبوعات مازندران برگزار می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: مراتب نام نویسی در این دوره آموزشی به زودی اطلاع رسانی می شود.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود، تصریح کرد: آن دسته از فعالان عرصه رسانه که مایل به حضور در این نمایشگاه هستند برای بازدید، اعزام می شوند.

وی درباره هدیه روز خبرنگار یادآور شد:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و خانه مطبوعات مازندران در حال پیگیری برای دریافت هدیه استانداری هستند تا به خبرنگاران تقدیم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز