خبرگزاری کار ایران

هفته دولت درمازندران، رنگ وبوی نشاط وپویایی دارد

امیدواری واستواری؛ رمزشتاب بخشی به توسعه

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۵۹

درایام بزرگداشت مقام شامخ دولتمردان شهید، رجایی وباهنروپاسداشت دولت هستیم وصدها هزارطرح وپروژه به همین مناسبت درسراسرکشوردرحال افتتاح وبهره برداری هستند.

هفته دولت بهترین فرصت برای قدرشناسی ملت ازدولت خدمتگذاروتجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل ورهبرفرزانه و آگاه انقلاب است وشایسته است خدمات دولتمردان درحوزه های مختلف به نحوی مطلوب منعکس واطلاع رسانی شود.

درمازندران نیزهمچون سراسرکشوربا افتتاح حدود 780 طرح عمرانی، بهداشتی وتولیدی شورونشاطی وصف ناپذیردرمیان آحاد مردم خوب وغیور استان برپا گردیده وافق های روشنی پیش روی این خطه پاک وزرخیزگشوده شده است.

دولت تدبیر وامید درسه سال گذشته تلاش کرده با رفع موانع تولید وحمایت ازکارآفرینان رونقی دوباره به بازار کار واشتغال بخشیده و برای شکوفایی اقتصاد ایران عزیزکمرهمت بسته تا ازاین رهگذربرای تحقق آرمانهای امام راحل و انقلاب شکوهمند اسلامی که همانا بسط عدالت وارتقاء معیشت مردم می باشد، گام های بلندی را بردارد.

درسال جاری که به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام وعمل نامگذاری شده ریاست محترم جمهوری به کرات تاکید کرده که عزم راسخ دولت تلاش برای تحقق مفاد اقتصاد مقاومتی است و بی شک سراسرایران اسلامی همدل ویکپارچه برای تحقق این شعارملی تلاش خواهند داشت.

به گفته استاندارپرتلاش مازندران ظرف شهریور92 تاکنون بیش از 4800 طرح وپروژه دراستان به بهره برداری رسیده که درواقع می توان گفت سالانه به طورمتوسط 1600 طرح درمازندران افتتاح ومردم ازمزایای این طرح ها بهره مند شده اند.

با وجود همه این تلاش ها، مازندران برای آن که به جایگاه واقعی خویش برسد،بسیارباید مجاهدت نمود؛ همانگونه که درپیام مشترک نماینده محترم ولی فقیه دراستان واستاندارمحترم تاکید شده همدلی واتحاد همگان برای توسعه همه جانبه استان وگام برداشتن درمسیر سعادت وخوشبختی لازم وضروری است!

بلی! درآستانه برنامه ششم توسعه، مسئولان ومردم غیورمازندران مصممم هستند مسیردشواراما پرافتخارتوسعه را شتابان طی نمایند و بی شک رمزاین مهم "امیدواری واستواری" است.

فرامرزدرخشنده:

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز