خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

آمادگی کامل مرکز استان در اجرای طرح سرشماری نفوس مسکن

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۶۰۶

فرماندار مرکز استان گفت: شهرستان ساری در آستانه بزرگترین رویداد آماری کشور، از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری کفت: از سوم تا 24 مهرماه امسال سرشماری به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت انجام خواهد شد.

وی گفت: افرادی که علاقه مند به مشارکت در طرح اینترنتی سرشماری هستند می توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir اطلاعات خود را ثبت نمایند.

فرماندار ساری افزود: مرحله حضوری سرشماری که به صورت میدانی است از ۲۵ مهرماه جاری تا ۲۵ آبان ماه به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.

 وی ادامه داد: افرادی که به صورت اینترنتی موفق به ثبت اطلاعات نشده اند می توانند اطلاعات خود را در اختیار ماموران آمارگیر که به درب منازل آنها مراجعه می کنند، قرار دهند.

حسین زادگان از به صدا درآمدن زنگ سرشماری همزمان با آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور خبر داد و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و تشویق مردم به انجام سرشماری اینترنتی و نیز آماده سازی مدارک مورد نیاز و کد پستی محل سکونت در مرحله حضوری به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مامور سرشماری تاکید کرد.

 این مسئول ضمن ارائه مطالب آموزشی برای آمادگی مسئولان تبلیغات سرشماری در شهرستانها و آماده سازی جامعه و جلب مشارکت مردم در این طرح بزرگ ملی گفت: سوق دادن مردم به سمت مشارکت در سرشماری از طریق اینترنت، ضمن صرفه جویی در هزینه ها باعث ارتقاء جایگاه کشور در مجامع بین المللی خواهد شد.

وی گفت:سرشماری امسال نخستین بار به صورت کامل الکترونیک و در 2 مرحله غیر حضوری و حضوری (از طریق اینترنت و مرحله حضوری نیز با تبلت) انجام می شود.

فرماندار ساری گفت: شهرستان مرکز استان در آستانه بزرگترین رویداد آماری کشور، از آمادگی کامل برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز