خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

اقتصاد مقاومتی نیازمند ارتباط با کشورهای دیگر است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۴۳۱

دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته است و موفقیت های سیاسی باید خود را در رونق فعالیت های اقتصادی نشان دهد.

عبدالله مهاجر صبح سه‌شنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه مرتبط با اتاق بازرگانی بابیان اینکه  برای رشد و توسعه کشور با نگاه اقتصاد مقاومتی هم نیازمند ارتباط با کشورهای دیگر است گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته است و موفقیت های سیاسی باید خود را در رونق فعالیت های اقتصادی نشان دهد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران افزود :شرایط جامعه می‌طلبد تا برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه همدلی و هم‌زبانی داشته باشیم.

مهاجر گفت : تمام مشکلات اقتصادی جامعه مربوط به دولت یازدهم نبوده و بخش زیادی از این مسائل از دولت گذشته بر جای مانده است.

وی تصریح کرد:یکی از راه‌های نجات استان توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است و باید در این حوزه نیز برنامه‌ریزی شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه دولت یازدهم با کاهش 30 درصدی نرخ تورم در بخش اقتصادی کارکرد خوبی داشته است تصریح کرد: سیاست های اقتصادی فعلی دولت از جمله پرداخت تسهیلات رونق تولید نیز برای خروج از رکود است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز