خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری محمودآباد:

نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در محمودآباد برپاخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۰۶۵

سرشماری مبنای تصمیم گیری و سیاست گذاری و برنامه ریزی در کشور است و روابط عمومی های ادارات باید در راستای برگزاری این رویداد مهم همکاری و توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین زراعتی معاون فرمانداری شهرستان محمودآباد روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان محمودآباد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ، گفت: روابط عمومی ها پنجره  های واحد هر سازمانی به شمار می روند که هر بیننده ای از دریچه های آن به تماشای سازمان خواهند نشست.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار روابط عمومی ها در پویایی و تحرک ادارات ،اضافه کرد: ما از نظام حقوق نمی گیریم که رفع تکلیف کنیم بلکه حقوق میگیریم تا دستاوردهای دولت که برای تحقق آن خون های زیادی تقدیم نظام شده است را تشریح نماییم.

معاون فرماندار محمودآباد گفت: همه ماها باید فرصتی که برای خدمتگذاری به مردم در اختیار داریم قدر بدانیم و در این حوزه روابط عمومی ها تلاش کنند تا حقایق را به مردم انعکاس دهند نه آن چیزی که مدیران برای مطرح نمودن خود میخواهند.

وی افزود: در سایه تلاش های دولت تدبیر و امید اقدامات ارزنده ای در شهرستان اتفاق افتاده است که روابط عمومی ها مکلف هستند به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به شهروندان نسبت به اطلاع رسانی از اقدامات دولت اقدام نمایند.

زراعتی با اشاره به اثرات فضای مجازی و نقش و تاثیرات آن در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گفت: روابط عمومی ها باید در هزاره سوم از هر رسانه و تریبونی برای نشر اخبار و اطلاعات استفاده نمایند.

معاون فرمانداری شهرستان محمودآباد با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و اهمیت مشارکت دستگاه های اداری شهرستان در اجرای برنامه های این هفته بیان داشت: در نظر است در راستای آشنایی مردم با اقدامات و خدمات دولت یازدهم نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در محمودآباد برپا شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در مهر ماه سالجاری گفت: سرشماری مبنای تصمیم گیری و سیاست گذاری و برنامه ریزی در کشور است و روابط عمومی های ادارات باید در راستای برگزاری این رویداد مهم همکاری و توجه لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز